iclal1616 onu bilemiyorum benim ki sağlıksız gebelikti yani kürtaj olmasam sağlıksız bir şekilde geliştiği için muhtemelen düşük olucaktı kesenin içi doluydu bende iki günde bir beta değerimi takip ettim iki kat artmadı hatta birinde böyle bir 50 birşey artmıştı o kadar az yani