Kızlar 49 günlük bir bebeğim var. Çok gazlı olduğu dönemler ağlamaktan yorulup gece 1 2 gibi uyurdu, şimdi kendi gazını çıkartıyor ama uyku saati değişmedi. Ve uykuya geçmekte aşırı zorlanıyor bu yüzden defalarca ağlıyor uyuyamıyor bir döngüye giriyor genelde yorgunluktan uyuyor. Ama uyuduğu zamanda uyandırması yada emzirmesi gerçekten çok zorlaşıyor. Dün gündüz uzun uyuduğu için gece 3te anca uyudu mesela. Böyle geç uyuyuncada geç kalkıyor. Son bir haftadır gaz problemimiz azaldı ve uykuya geçiş sırasında huzursuz ve ağlak. Uyku düzenine müdahele etmelimiyim yoksa şimdilik patron o mu olmalı? Ne zaman uykularınız ve uykuya geçiş huzursuzluklarınız düzeldi?