Kızlar benim kızım 7 ay 11 günlük mamayı pütürlü olunca ek godayi vs yemiyor sulandiriyorum bazen çorbaları sülük ile veriyorum doysun diye. Geçen pankek yaptım boğazında kaldı insanlar omlet vs yapıyor bizimki normal mi ne zmn yiyebilecek çok stres yapıyorum ek gıdaya 6 aylıkken başladık.