Merhabalar, doktorumuzun tavsiyesiyle 5 aylıkken ek gıda tadımlarına geçtik. 7 aya kadar her şey çok güzeldi ama sonrasında tadımları reddetmeye başladı. Ek gıda ile doysun diye bir beklentim yok ama sütüm yetmiyor neredeyse bütün devam sütlerini denedim kabul etmedi sadece emmek istiyor bir şey yemediği için de uyumuyor sürekli aç kalıyor, bu aşamada sütten kesmek doğru mu olur acaba?