Merhabalar biz 1. Ay aşımızı olmaya gittik ebe 2 bacaktan aşı yaptı hatta 2. Attığım acıycak fazla sıkı tut dedi eve geldik çok aşırı huzursuzlandı nedir ne yapabilirim diye internetten araştırma yaptım ve ilk ayda 1 aşı diyor aşı takvimide öyle niye bu durumu yaşadık bilmediğim ne olabilir