3 aylık bebeğimde hırıltı var . Burnu tıkanıyor ve öksürüyor . 5 yaşındaki kızım hasta ondan geçti büyük ihtimal . Sağlık ocağına götürdüm burnunu temizle dedi ama temizlesemde doğru bir şekilde burnu açılmıyor ve ememiyor adam akıllı zar zor 🥹
Doktora götürücem bizim bulunduğumuz yer çok uzak çocuk doktoruna . Hani küçüktür ilaç verilmez diye gitmedim en başta . Böyle yaşayan anneler var mı şu zamanlarda hasta olan neler yaptınız siz ??
Sağlık ocağındaki doktor ciğere inerse hastaneye yatırırlar dedi korktummm . Bir de 10 günü geçti kaka yapamıyor bu konuda rahatsızlık hissettiğini düşünmüyor gazını çıkarıyor ama kaka yok . 2 haftaya kadar normal diyorlar . Önceden kaka yapsrdı günde en az 2 sefer ve çişli bezide baya olurdu . Şimdi günde 2 kez çişli bez alıyorum altından . Hani doymuyor desem bu çocuk sürekli ağlar açlıktan . Anlamadım 🥹