Ben yaptırdım kızlar oğlum okula başlamadan önce
Aynı düşüncedeydim dalga geçerler özgüven eksikliği olur diye
Çok memnunum beni hiç zorlamadı oğlum yaptıracaksanız yazın sıcağına gelmeden yaptırın çünkü önlem amaçlı kafasına bant takmak zorunda kalıyorsunuz sıcak hava da terlemesin çocuk sıkılıp başından atmasın
1 hafta bile sürmedi iyileşti beklediğimden daha sakindi oğlum