Dün sabah bir uyandım sağ bacağımda,dizimden asayiga ağrı var ne egilebiliyorym ne doğru düzgün basabililiyorum bir yere carpmadim , düşmedim sadece gece kızım aniden bağırarak uyandı yaklaşık 1 saat kadar durmadan ağladı 16 aylık ne yaptıysam sakinleşmedi acayip gerildim ondan mı oldu sonra beşiginde salladım ne oldu orada ne olur ki stresten kasildi ya da bağ dokusu mu zedelendi emziriyorum da böyle zor basıyorum bagircam o derece ağrı yapıyor 😔