Merhaba tecrubeli anneler. 5 aylik Bebegim yaklasik 1 haftadir minik minik oksuruyordu son 3 gundur burnu tikali hiriltisi var ve oksuruyor . Surekli nebulizator ile hava tutuyorum burnunu aciyorum aspiratorle. Ama surekli tikali sanki. Bu gece uykusundan bogulurcasina oksurerek uyandi. Yani oksuruk uyandirdi cocugumu . O halini gordukce cok uzuluyorum. Daha oncede 2 aylikken tikanmisti ama bu denli oksuruk yoktu doktoru muaynede kulakta sivi biriktigi icin antibiyork vrmisti o zaman.. kendi doktoruna randevulari dolu bu gece devlete goturucem. Bebegimin cigerlerine inmis olabilirmi aranizda bu sekilde basina gelen varmi