sedopii uyandırmanız lazım uyumasının sebebi sarılık şekerle alakalı. Temkinli olman laızm 2 saati geçmesin ve doyduğundan emin ol. Ben sarılık testine göre hareket ettim yükseldi düştükten sorna saatleri uzattım,sonrasında açıklığında kalkma saatlerine bakarak devam ettim. 20 günden sonra 4 saat uyumasına izin verdim ama bu bizim sarılık değerimize göre oldu her bebek ayrıdır.