Bugün sabah hafif öksürmeye hapşurmaya başladı bebeğim. Burnunu temizledim gün için çok olmadı öksürüğü ama akşam yine arttı yine burnunu temizledim ama şuan uyuyamadı öksürükden. Biz iki hafta önce enfeksiyondan dolayı hastanede yattık çok korkuyorum yine aynısını olur yatış gerekir diye. İki aylık bebek için evde yapılacak tedavi varmı???