Valla ben üzerine hafif su koyup kısık ateşte buhar da pişiriyorum şimdiye kadar çok şükür birdey olmadı tadında da değişiklik olmadı canım normal tencere de az su ile açabilirsin kapağı kapalı kısık ateşte sürekli çatal ile karıştırıp böyle parça pinçik edebilirsin