merveatlaseymen bence bu iş biraz genetik. Gebelikte toplam 13-14 kg aldım. 4.ay sonunda 11-12 kilosunu verdim. İlk 8-9 kiloyu bir anda verdim ve yaklaşık 2 ay o kiloda sabit kaldım. Son 1 aydır vermeye başladım tekrar. Göbeğim ise çoğu kişinin anlattığı gibi löp löp aşırı yumuşak değil. Ama eski haline göre bir tık daha kalın. Spor yapmıyorum ama haftada 4-5 kez kanguruya bebeği de koyup uzun yürüyüşler yapıyorum (maalesef tempolu yürüyüş değil). Kilo vermek için 3 ayı doldurmayı bekleyip paketli gıdaları, rafine şekeri hayatınızdan çıkarırsanız kilo vermeniz hızlanır. 3 ay öncesi beslenmede yapılan her değişiklik sütünüzü etkileyebilir. Maalesef ben şekeri kesemiyorum. Onu kessem daha da hızlı eski kiloma kavuşurdum ama bu da benim zaafım