Kurutma makinesi aldık 1 hafta oluyor 3,4 kere kullandım birşey farkettim ayarladığım saatte bitmiyor 2 saatse 3 saati buluyor dakikası çıkıyor sonra düşüyor acaba böylemi yoksa bozukmu yani şey düşündm kurutmadıgı için kendini ayarlıyor ay ne bilim kullanann varsa beni aydınlatsın markası Arçelik