Arkadaşlar selam, lütfen cevap yazarsanız çok sevinirim. Bebeğimin henüz 2 ayı dolmadı ama bugün bi garipti. Uykuya geçmekte zorlandı tuhaf iç çekerek bağırma tarzı bir ses çıkarıyor sürekli emmek istiyor anlayamadım. Gece uykuya zor geçti gün içinde de uyumadı sürekli ağlama halinde. Böyle yapmazdı anlayamadım neden böyle olduğunu. Onun dışında bugün salyası da aktı. Diş bu kadar erken çıkar mı? Neden böyle oldu atak mı uyku gerilemesi mi anlayamadım