Gulcin_guney Bugün kızım tam 7 aylık oldu ama desteksiz oturamıyor normal mi yoksa doktora götüreyim mi?
Anatotales Gulcin_guney endişe etmeyin desteksiz kısa süre oturuyor oğlum ama pat küt emekliyor. Zaman tanıyın çok normal doktorlar 9 aya kadar normal kabul ediyor, içiniz rahat etmezse aylık kontrolde sorarsınız
Kokina07 Gulcin_guney benim kızımda 7.5 aylık oturuyor ama bir süre sonra yana geriye düşebiliyor bence normal
Gulcin_guney Anatotales Allah razı olsun canım gelen giden bu niye oturmuyor bi doktora götür korktum
Anatotales Gulcin_guney ay insanlara takılmayın 5 aylık döndü ama 1 haftadır emekliyor 8. Aya yeni girdik. İli gündür oturma süresi azıcık uzadı çok normal insanlara hiç takılmayın
Ebrycl44 Merhaba benim ilk kziim 5.ayinin içinde süründü 9 aylıkken de yürüdü ama 2. Kızım şuan 7 aylık tık yok ne sürünme çabası ne oturma anca laf veriyor önce konuşacak her bebbek farklı dir takılma sen insanlara