Yaşa ne tatlılar sağlıkla buyusunler bu arada aklıma geldi bizim kızda gel gel diyor eliyle hareket yapıyor dede mama dada diyor bide sabah anne yani beşikte beni cimcikleyerek uyandırıyor bazen oynuyor yastığını alıp yerlere atıyor ne bulursa bazen de beşikten tutup ayağa kalkıp ileri geri hareketlerle beşiği sallıyor Bahahhaha ilk başta gülme krizine girmiştim bu napiyor diye kendi kendini sallıyor çok komikti ama kollarımı mahvetti güya uyandiriyor üvey annem gibi zorla kaldırıyor içeri götürüp oyunlar oynuruyoz sonrasında ahhahah bu aylar çok sevimliler ya