Merhaba kızım yeni 2 yaşına girdi. Çok korkak diyebilirim. En ufak sesten ürküyor korku korku diye yanıma gelip sarılıyor. Başkalarına asla gitmez. Ezan sesinden, kapıdan geçen motorun sesinden, yüksek sesli konuşmadan vs korkuyor. Ufacık kaldırımdan inip çıkarken bile kırk kere düşünüyor çok ağır hareketlerle ürkek bir şekilde geçiyor. Bir yere çıktığında atla kucağıma diyorum bana güvenip bile atlamıyor korktuğu için. Bazen en ufak yabancı sesleri bile duyup korkuyor. Artık ne diyeceğimi şaşırdım eskiden gölgelerden de korkuyordu onu aştık çok şükür. Bebeği böyle olan var mı? Karakterden mi kaynaklı yoksa gelişimsel bir sıkıntı mı var çözemiyorum. Bu sebeple doktora gidilir mi?