Kızlar oğlum 1 hafta önce grip oldu öksürük balgam vardı hırıltı başlamıştı doktora götürdüm Ventolin cortair verdi oğlum hava verdirmedi ağladı Ventolin şurup verdi doktor antibiyotik de yazmıştı neyse hastalık geçti çok şükür ama hırıltı kaldı doktora götürdüm bişey yok dedi Ventolin şurup devam et dedi burnunu temizliyorum cekıyorum yok hırıltı devam ediyor sabah yine doktora goturucem ciğerleri için film istiycem film çekmeden hep ılac veriyorlar iyi bir doktor bulamadım kendi doktorum başka hastaneye gitmiş başına gelen var mı hırıltı çözüm var mı