Arkadaşlar merhaba, kızım 18 aylık olmak üzere. Ne zaman bir şeyden korksa ya da onu istemese bitti bu ka diye ağlayıp tepki veriyor. Bu kadar diyor yani. 3-4 gecedir de gece uykularında bitti bu kadar diye ağlayarak uyanıyor. Ne olmuş olabilir? Böyle bir durumda ne yapmam gerekiyor? Aynı şeyi yaşadığınız oldu muu😔