Arkadaşlar merhaba oğlum 4 yaşında ve geceleri uyku da devamlı süre gelen ağlama kriz nöbetleri var. Nöroloji gördü bizi ve eeg istedi pazartesi günü çekilecek. Daha önce sizden çektiren varmı bilgi verebilir mi ve uykulu gelmesi gerekiyor dedi benimki 9 da uyuyor hiç uyutmasam bile gündüz uykusu hafif olduğu için kablolar başına takıldığında uyanacağından eminim. Bilgisi olan fikir verebilir mi bana