sedanursivri Kızlar bugün 2. Ay aşımızı olduk bebeğim ateşleniyor siz ne yaptınız bebekleriniz ateşlenince lütfen yardım edin
adabayb sedanursivri korkma calpol ver 6 saatte 1 geçmezse 4 saatte 1 de verebilirsin takipte kal ve ılık suyla kol bileklerine ayak bileklerine ıslatıp bez koy kıyafetini 1 kat yap
Sema10 sedanursivri bizde geçen hafta vurulduk hafif ateş yaptı eve gelince şurup verdim çıkmadı bir daha ama çok huysuzdu
sedanursivri Unicorn67 fitilim var 37.6 gördük üzerini falan çıkardım 36.8 e falan düştü ama bekliyorum tekrar çıkar diye
Kardelen_123 B Unicorn67 doktor 2.ay aşısı için kızıma parol verdi bu şurup calpolden farklı mı acaba
sedanursivri adabayb cıtcıtlı badyle suan ılık su yaptım 38.9 a falan düştü bu gece nöbetçiyim çıkar diye sık sık kontrol ediyorum
dkf Doktorum aşı ateşinden korkma 1 kere cıkar dahada cıkmaz demişti carpol verirsin demişti ben vurduktuktan sonra hemen eve geldigimde carpol veriyorum bu zamana kadar cıkmadı allaha şükür
sedanursivri dkf bize fitil verdiler 38 olmadan da fitil atma dediler napacagımı bilmiyorum 37.6larw çıkıp düşüyor
ArdeninAnnesi3322 sedanursivri calpolle düşer korkmayın, bir iki gün ateslenebilir çok normal, takip edin düzenli calpol verin şifa olsun
karadenizl sedanursivri cnm bebeklerde ateş 37.5 dan sonra başlıyor demişti doktorumuz seninki bi kademe üstü korkulacak bişe yok
aren4 sedanursivri 36.8 ateş mi 37’ye kadar normal bebeklerde kafaları sıcak olduğu için bazen ağladıklarında 37.5 bile olur 38 üzerinden kork vücudun ateşede ihtiyacı var o söylediğin ateşe ilaç verilmez
merveatlaseymen sedanursivri Aşıdan sınra 3güne kadar normal ateş huzursuzluk vs dırumu fitil iyi 37.5 üzerini görünce ama Ateş cıkmadan calpol vermeyin bence bagısıklıgını düsürür bebeginizin
dkf sedanursivri fitil verselerde evinde muhakkak bulundur carpolu fitil cok yüksek ateşlerde veriliyo Sıkışmadıgın sürece fitil verme dedi doktorum oyuzden carpol veriyorum evimde fitilde bulunduruyorum ama her ihtimale karşı
ArdeninAnnesi3322 sedanursivri aslında calpol olsa bir çay kaşığı verseniz rahatlar, hem aşı yeri ağrıyorsa ağrısı da geçerdi , nöbetçi eczaneden falan alma şansınız varsa alın derim fitilden ziyade, ama 38 ustüne çıkmazsa hiç endiselenmeyin normal çünkü
mirayezgii Öncelikle sakin olll. Benim bebeğim 38.8i gördü yine fitil kullanmadım. Eğer ateş düşmüyorsa 4 saat arayla calpol verebilirsin. Kıyafetlerini ince giydir. Aşı ateşinden korkulmaz çünkü bu bir rahatsızlık hastalık değil bu vücudun kendini koruma tepkisidir. Bebeğinizi takip edin huzursuz olabilir ağlıyor olabilir ama göz temaslarına dikkat edin. Eğer sabahında hala şiddetli ateş var ise acile gidin. Kan alırlar eğer ki bir hastalık veya enfeksiyon durumu varsa kanda çıkar gerekli tedavi başlanır. Şimdiden çok geçmiş olsun. Kendinizi bu ateşlere hazırlayın çünkü önünüzde daha bir sürü aşı var ve bir çoğu bunu yapabiliyor. Mesela benim bebeğim menenjit aşısı olucak ve doktor bu aşının ağır olduğunu aşıdan önce calpol vermem gerektiğini söyledi. Eğer sizin bebeğiniz de her aşıda böyle ateş tepkisi gösteriyorsa bir sonra ki aşıdan önce bir kaşık calpol içirip öyle aşıya götürebilirsin. Size şimdiden iyi nöbetler
harununannesii0 sedanursivri Canım eviniz doğalgazlı ise sadece zıbınla tut + Canpol ver bir çay kaşığı 3-4 saatte bir verebilirsin ateşi çok fazla çıkarsa 38.5-39 olursa da acile git