Merhabalar, oğlum 28 aylık doğduğundan beri zor bir çocuktu fakat şu anda en zorlandığımız şey vurma ısırma hatta tükürme de başladı diyebilirim, evde bunları hiç görmedi ekran da vermedik bu zamana kadar, canımızı acıtır derecede şiddetli bu anlattıklarım ve biz de araştırmalar sonucu şuan duyu terapisi alıyoruz, erkek çocuklarında bu durum daha fazla yaşanıyor çünkü duygularını kontrol etmeden zorluk yaşıyorlar, sürekli hareket halinde olmaları kafalarının karışık olduğu anlamına geliyormuş,kendilerini sakinleştirmek için çeşitli şeyler deniyorlarmış dağıtmak zıplamak vs gibi bu tarz çocukların hergün parka götürülmesi ve oturarak değil de daha çok zıplama tırmanma asılma gibi vücut ağırlık merkezini harekete geçirecek şeyler yapılması tavsiye birde vurduğunda ona gel sarılalım diyip onu sıkıca kendinize bastırmak ve sonrasında onunla iletişime geçmek "hayır vurmanı istemiyorum canım yanıyor şeklinde.fakat bunlar bizde işe yaramıyor biz her türlü denedik hatta bazen bağırıyoruz bile çünkü nihayetinnde bizde sabır taşı değiliz, ama bu tarz çocuklarla uğraşmak diğer çocuklara oranla 2 kat daha zor diyebiliriz. Umuyorum ki 3 yaşına doğru daha iyi olacaklar kendilerini ifade etmeye başladıklarında:)size kolaylıklar diliyorumm