ceylanyagmur otoriter olmanız maalesef size bir şey kazandırmaz daha çok küçük ve keşif döneminde eşinizin yaptığı çok doğru keşfetmesini tanımasını sağlıyor benim kuzumda 12aylık ve bizde eşin gibiyiz ve hiçbir problem yaşamıyoruz ,ne kadar uzak tutmaya çalışırsak o kadar cazip hale geliyor . Önce güvenlik güvenlik önlemlerini alıp keşfetmesine yardımcı olun bence ,bunu. Kötü iyi anne olmakla hiçbir ilgisi yok sanırım sadece tedirgin bir annesiniz ve bir şey olacak diye korkuyorsunuz ki çok normal tehlikelere en açık oldukları dönemdeler