Kahvelisekerr Kızlar koltuklarımı yeni aldım ufacık bir yeri baskı olmuş yırtık değil ama yırtılacak gibi bir baskı resmini koydum adamlar getirdiklerinde içeriye sokarken mi mi bir yere vurmuşlar yada hep varmıydı bilmiyorum sizce bu baskı izini koltukları aldığım yere söylesem ne yaparlar söylesem mi siz bu kadarcık baskı izi için söyler miydiniz döşemesini değişir miydiniz yoksa olsun der takmaz mıydınız https://hizliresim.com/a232iws https://hizliresim.com/kp87u6k koltuklarım bu
Unicorn67 Kahvelisekerr ben çok takilmazdim ha soylesenizde pek ilgilenmiyorlar ama siz yinede şansınızı deneyin yeni almissiniz sonuçta
HadiGulumYandanYandan Kahvelisekerr ben olsam derdim sonuçta o kadar para veriyoruz küçük veya büyük hata onlarınsa düzeltmeliler
Merveio14 Kahvelisekerr ben olsam söylerim o kadar para verdiniz sonuçta, en azından yapılabilir bir şey varsa yaparlar
kvrck80 Kahvelisekerr ne gerek var yaa kullan gitsin ufacık bir şey o da nazar boncuğu olsun ufak tefek şeyler için uğraşmayın derim
Unicorn67 Kahvelisekerr teslim alirken fark etseydiniz hemen ilgileniyorlar sonrasında biraz ugrastiriyorlar genelde ama yinede deneyin inşallah yardımcı olurlar hayırlı olsun bu arada güle güle kullanın 😌
Nacafa Ben olsam uğraşmam. Koltuklar benimkinin rengindenmiş Allah sabır versin diyeyim şimdiden, en ufak tozu bile pırlanta gibi gösteriyor 🥹🤣
Kahvelisekerr Nacafa sjsjs evet en ufak tozu gösteriyor valla 5 gün oldu alalı bir gün süpürmeyim sanki hiç süpürmemişim gibi ama çok güzell 😂😂 bende söylemeyim diyorum hiç bi ama bi yandan da desem mi diye düşünüyorum desem de ne yapacaklar ki demeyim
Merveio14 Nacafa aynı fikirdeyim, bembeyaz koltuğun pisliğine razıyım, o derece bıktım görünen tozdan 😥
kvrck80 Kahvelisekerr o zaman hiç uğraşma o strese sokma kendini derim telefonla aramalar etmeler sorun yokken sorun olacak kaynana görümce diyecek ne varda sorun ettin falan filan boşver kullan çocukla zaten mahvolacak emin ol en azından hevesini al gitsin bacim