yenianne01 merhabalar ah ah çok iyi anlıyorum sizi 4.ay atağından sonra herşeyimiz değişmişti uykusuz huzursuz sürekli mızıklanann bi oğlum vardı çok yorulmuştum sabahlara kadar uyanıklık gündüz hiç uyku yok 2 saatlik uyku ile günlerim geçiyordu,çaresizlikten bir danışmana yazdım ve şimdi bambaşka bi hayatımız var meğer oğlum huzursuz huysuz değilmiş uykusuzmuş diyorum,uyanıklığında oyunlar oynayıp aktivite yapabiliyoruz,diş çıkardık bu sürecimiz bile beklediğimden daha kolay geçti uyku eğitiminin de etkisi olduğunu düşünüyorum,eğer düşünüyorsanız çok yaş büyümeden almanızı tavsiye ederim,büyüdükce zorlaşabilir eğitim inat vs girince,inşallah mutlu huzurlu uykularınız olsuuun❤️