Adetim yeni bitti.
Sigara hayatımda hiç içmiş değilim. Alkol hiç olamaz zaten.
2 gebelik üst üste derken emzirme gebelik dönemlerinde de tutmadım. Yani uzun zamandır oruc tutmuyorum birde hemoroid proplemim var diye. Bu beni gerçekten daha zor duruma sokuyor çünkü.
Neyse konum şu kii
Oruc tuttugumdan beri şiddetli baş ağrım var
Sanki saçlarimi birisi almış kökünden çekmiş.
Duşa girdim rahat etmek için. Saçımı şampuanlayamıyorum bile saç diplerim de acıyor.
Ben orucu şöyle tutuyorum kii, Sahur olayi bende yok. İftar vaktinde ne yersem o. O bile benim için çok geç saat oluyor. Akşam yemek yeme alışkanlıgım yoktur
Gündüz acıkmıyorum susamıyorum da. İftara Son 1-2 saat kala baş ağrısı baslıyor. Yemek yiyorum geçer diye bekliyorum halen geçmiş değil.
Sizinde böylemi acaba. Tek öğün yapıyorum diyemi böyle acaba