leylmom byz1 geçmiş olsun . Zamanla geçer gibi görünüyolar . İz bırakmasın bi doktora danış canım ya. Uyuz çok korkunç biseydir bebekte dimi . Koca insanlar dayanamıyo ah yavrum ya. Çok şükür gecmis
lceLady byz1 Bazılarında izler kalıyormuş evet acilde denk geldigimde yaşayanlar anlatmıstı. Birde ailemizden birinde izler kalmıstı ama böyle değildi. Umarım geçer. Tekrar bi dr gosterseniz
byz1 lceLady bugün gösterdim geçer dedi krem verdi aranızda yaşan varsa daha iyi olur yardımcı diye canım