bsrsvr Bebeğim 2 aylık huzursuz olduğunda vs sadece memede sakinleşiyor memeye gelene kadar feryat figan ağlıyor bu yüzden bırakıp bir yere gidemiyorum nasıl düzelir lütfen akıl verin
CLEXAN06 Düzelmezzz ilk üç ay böyle yapışık geziyoruz onu bolca sevin koklayın emzirin öpün çünkü hamileliğin 4. Dönemi olarak geçiyor ve bebek dış ortama 3. Aydan sonra yavaş yavaş adapte olmaya çalışıyor
CLEXAN06 bsrsvr yok sonrada uyku gerilemesi başlıyor ondada yapışık geziyorsunuz 😂😂 gözünüzü korkutmak istemem 8ay 5 günlüğüz hala kucakta gündüzleri arada kendi oyun oynamak ister anın keyfini çıkarmaya çalışın çok hızlı büyüyorlarrrrr😂😂