aslanmommmm Merhabalar güzel anneler 23 günlük bebeğim var doğduğundan beri juno yatakta yatırıyorum kullanan varmı memnun kalıp,kalmayan?
kimbumadam aslanmommmm Çok işime yaradı yanımda taşıdım Beşiğin içine koydum Koltukta yatırdım Ama düz yattığı için kafası hafif düzleşti 8 aylık daha yeni toparlıyor. Birde junodan beşiğe geçişimiz birkaç gün zorladı
aslanmommmm kimbumadam ben kafa şekli için uyurken değiştiriyorum sadece çok içe gömük birde bebeğim fazla terliyor yoksa bende çok memnunum beşiğin içinde ve gün içinde nereye gidersem oraya taşıyorum🙈
kimbumadam aslanmommmm Ay evet Temmuzda kullandık nüslin seriyordum ama Boynu kapalı kaldığı için hep pişikti😬
aslanmommmm kimbumadam bende mutlaka müslin kullanıyorum ama saçı ve sırtı çok terliyor acaba yataktan mı diye düşündüm evin derecesi de yüksekti belki oda yapıyordur bilemedim🙈