Deletedmom280 tekrardan merhaba çünkü şu yüzden oluyor 4 Te kalkmış çocuk 11 onun İçin geç kalınmış bir uyku saati uyku sinyalini çocuk kendisi veriyor zaten mesela huysuzlanıyır kuşağını gözünü kaşıyor onları takip edip 10 da yatırsanız emmek için kalkar illa ki ama karanlık loş odada emzirin tekrar olduğu yerde kaldın nerde emzirdiyseniz sonra yarım saat bir saat sonra derin uykuya geçer bebekler o zaman yerine koyarsınız ben öyle yapıyorum uyuduktan sonra mesela bir saat sonra tekrar kalktysa yatağıma alıp emziriyşrum orada uyumuş oluyor tekrar emerken bırakıyorum onu çıkıyorum odaya tekrar gelince beşiğe koyuyorum uyku saati geçerse eğer benim oğlumda düzenli uyumuyor huysuzluk yapıyor uyku saati geçince bir iki gün öyle yapar sonradan alışır biz alıştık şükür bu yüzden emmek için gece daha az kalkıyor