17 aylık bebeğim. Bende geçenlerde böyle post açmıştım.Bizim rutinimi şöyle,akşam 9-10 arası uyuyor ama gecenin 2. yarısından sonra uykusu çok kesik emmek için sürekli uyanmasını geçtim durduk yere uyanıp oturuyor ve saatlerce uyumadığı oluyor.Sabaha karşı ise daha çok emmek istiyor. Saat 10 na doğru kalkar tabi memede olduğu için derin bir uykumuz yok sonra öğlen 1,2 gibi uyuturum bazen kesintisiz 2 saat uyur bazen yarım saat belli olmaz.Gece beslenmesini kesmediğimiz sürece bu uykular düzelmez. Meğer 1 yaşından önce ne güzel uyuyormuş yaşına girdikten sonra değişti 🤷🏻♀️