1byd Bebeğim 37 haftalık 8 ocakta doğdu atak haftasını 40 hafta olup 28 ocak olarak mı hesaplamam gerekiyor nasıl oluyor
1byd yenianne01 evet biliyorum 40 hafta olarak hesaplayıp 28 ocak mı yazacağım 37 haftalık hesaplayıp doğduğu günde 8 ocak mı yazacağım