feyzas Bebeğim 8 aylık boğaz enfeksiyonu geçiriyor. Bu konuyla ilgili post açmıştım zaten ama bugün vucudunda lekeler gördüm banyoda her yerine yayılmıştı. Neden nasıl oldu bilmiyorum. Siz de bi bakarsanız sevinirim belki tecrübe eden vardır diye atıyorum
wish60995 feyzas merhaba bizde de aynısı oldu grip vs sandı doktor başka doktra götürdük 6. Hastalıkmış bir araştırın isterseniz 3 gün döküntü öncesinde 3 gün ateş oldu sonra geçiyor
aeu feyzas bnm de 3 aylıktı bebegm ozamn bu şekilde kızarmıştı sizi emiyorsa bı gün öncesi çok baharatlı şeyler yediyseniz ve. Güneşe maruz kaldıysa bebiş o alerji ola bilir demişti. Doktor. Günden güne geçerse alerjidir. Ne yaptysan o şeyi yapma dedi ama. Gecmeyip artarsa veya aynı şekilde. Kalmaya devam ederse. Tekrar gel demişti
feyzas Azram3523 3-4 gün önce babası bana sormadan çilek tattırmıştı onun dışında farklı bişey denemedi aslında
sinoli feyzas Ateşi varsa o da döküntü yapmış olabilir antibiyotik ilk defa kullanıyorsanız o da yapma ihtimali var doktorunuza sorsanız daha iyi gibi bence
feyzas sinoli 3 gece ateşliydi zaten şimdi geçti ama hiç fark etmemiştim olabilir. Takip edicem geçmezse gidicem doktora burda da bi sormak istedim
Merymommm feyzas Ama çilek zaten yasak meyvelerden 1 yaştan önce verilmemeli bazı alerjiler bir iki gün sonra da reaksiyon gösterebiliyor
sinoli feyzas Çilek o gün dokunurdu, büyük bir ihtimalle enfeksiyondan ötürü döküntü alerji gibi durmuyor. Geçmiş olsun🙏🏼
sevda05 Eğer geçirdiği beta enfeksiyonu ise ateşten sonra bu şekilde vücutta döküntü yapabilir. Yakın zamanda bizde yaşadık. Beta enfeksiyonu ise dili çilek görünümünde falan olabilir.
feyzas sevda05 Beta diye belirtmedi doktor sadece boğazı iltihaplı demişti. Ama ateş dirençliydi üç gece düşmedi
feyzas Azram3523 ben çilekten olduğunu düşünmüyorum aslında ama aklıma geldi yine de. Ateş ve antibiyotikten daha çok şüphe ettim
feyzas nidan34 antibiyotik verdi. Bi de bağırsak düzenleyici verdi. Antibiyotiği sünnette kullandık bi sıkıntı olmamıştı. Ama bağırsak düzenleyiciyi ilk kez verdim. Bugün bıraktım o şurubu