Sevgi0653 Merhaba arkadaşlar oğlum 10.5 aylık anne sütünü bıraktı emmiyor, gece çok kalkıyor mama hiç kullanmadım ne önerirsiniz ve nasıl vereceğim. Önerilirizi bekliyorumm
sinoli Sevgi0653 Aptamil kullanıyorum ama emmiyorsa mamayı da kabul etmez belki sütünüzü sağıp verseniz daha iyi değil mi varsa eğer?
Sevgi0653 sinoli sütümü sağdım ama çok azalmış onu içti bebe bisküvisi vardı evde onu mama gibi yapıp biberona koydum onuda içti sadece meme istemiyor biberona alıştığı için sanırım
sinoli Sevgi0653 Kendi kendine de bırakmak istemiş olabilir bazı benekler ek gıdaya geçtiği sürece içmek istemiyorlarmış araştırmıştım bir ara