Kızlar herkese iyi ramazanlar.
Doğumla hamilelik stresi bitecek sanıyordum ama emzirme süreci benim sınavım oldu resmen hiç böyle şeyler yaşayacağım aklımın ucundan bile geçmezdi hamileyken bile göğüslerimden süt akıyordu sütüm bol olacak diye düşünüyordum ama öyle olmadı maalesef 🥺 neyse asıl soruma gelecek olursak takviye falan derken şükür sütümü biraz arttırdım ama sağ göğsümden 70 80 cc çıkarken sol göğsümden 30 40 cc ancak geliyor bayramdan sonra işe başlayacağım stok yapmam lazım ama süt böyle gelirse imkansız gibi görünüyor tek göğüsten sütü arttırmak mümkün mü bunu başaran varsa tecrübenizi paylaşır mısınız