Yaa şükredin o kadar normal ve sağlıklı bir durum ki.. gücü az yavaş emiyor hele bir 4 5 aylık olsun nasıl hızlı çekecek.. işini çok daha hızlı halledecek.. o kadar anne sıcaklığına muhtaç oluyorlar ki.. 3 ay koynunda yattı gazida çok vardı yüzüstü koynumda yatırdım. Ama tabi uykusu ağır olan yada kendine.guvenemeyen yapmasın benim uykum çok hafifti… Herşeyi bıraktım herkese dedim ben sadece çocukla ilgileneceğim. Kapım sonuna kadar açık gelenlere ama evimde dağınık ikramda yapamıyorum.. ayiplayan gelmesin zaten.. tamamen çocuğa adadım bu süreçte kendimi