Arkadaşlar bebeğim 3 aylık gündüz uykusu gelince uyku arkadaşını yanına koyuyorum uyuyor ama gece uykusuna uyuyacagi zaman hep ağlıyor kucağıma alıyorum olmuyor yatağına koyuyorum olmuyor 1 buçuk saate yakın bu şekilde devam ediyor gerçekten hem çok üzülüyorum hemde yoruluyorum neden böyle yapıyor yardımcı olur musunuz