Aylnmelss Kızlar merhaba 7 aylık bir oğlum var ve sürekli memede ve yalnız yatarak emiyor çok kötü alıştırdım acaba benimle aynı durumda olup bebeğini memesiz desteksiz uyuyabilen varmı varsa nasıl değiştirdiniz?
Usnac4559 Aylnmelss tok olduğundan eminseniz farklı metotları deneyin ninni kucakta gezdirme falan veya babasına verin uyutsun sizde meme olduğunu bildiği için daha zor olur
bernnaa Aylnmelss bebekler bir şeye 2 günde aşılıyor. Karnı tok, altı temiz, ağrısı sızısı ateşi yoksa mecbur bırakacaksın kendi biraz ağlayarak mızmızlanarak alışır. Pıt pıt pat pat sandalye ile çıkma yöntemlerini de kullanarak uygula istersen