esnylz gak merhabalar biz kullandık bi süre ama daha sonrasında ek gıdaya geçtiğimizden mamayı kabul etmedi alerji mamalarından en içilebiliri diyebilirim yani benim bebeğim bi tek onu kabul etmişti
denizveada Bende kullanıyorum cnm önümüzdeki ay 6 aylık olunca 2 numaraya gececez şu an içiyor kızım bı sıkıntı yasamadik