esraelaars 10 aydır prima premuim care kullanıyoruz pahalı ama parasını sonuna kadar hak ediyor ve BENCE muadili yok.
10 aydır hiç pişik,( tabi ben ıslak mendil/ havlu kullanmıyorum.) sızdırma, koku gibi problemler yaşamadık 🤷♀️
Gece 12de taktığım bezi kaka yapmadığı sürece sabah 8-9 gibi değiştiriyorum gram ıslaklık yok kullandığınız icin sizde biliyorsunuzdur.
Ama burada goon’u da öven çok oldu 🤷♀️🤷♀️🤷♀️