hepayni13 Arkadaşlar e-bebek’in sallanan eşeğini alan var mı memnun musunuz?Oğlum 10 aylik çok hareketli bir çocuk alsak mı diye düşünüyorum.
firstmomfirstchild Ay onu bende almak cok istiyorum takip edeyimde postu kullanan varsa memnunsa alayim. Ucuz bir seyde degil yani :)