Hazalibis benim kızım 2 yaşında 1 aydır bizde de geçmeyen balgamlı öksürük var sabah uyandığında burnu açık olduğu halde kurumuş oluyor burun çevresi doktor evinizin nemi çok önemli demişti özellikle çocuğun uyuduğu oda. Yüzde 50 ile 60 65 arası olması gerektiğini söyledi. Uyuduğu odanın nemi yüzde 45 falandı bizim . 3 gün önce hava nemlendirici aldık gece kısıkta çalışıyor ve hiç öksürmedi çok şükür 2 gecedir çok rahat uyuyor iyi ki doktoru dinleyip cihazı almışız