yildizcik01 Bebeğim 4 aylık ve golden goat mama kullanıyorum fakat fazla kilo almadığını düşünüyorum. Kullananlar var sa sizde de kilo yapıyor mu memnun musunuz ( ayda 800 gr alıyoruz mamayla ) az buluyorum gıbı kilosunu 🥺sizde durumlar nasıl
Kuzeynepp yildizcik01 15 aylığız doğduğu günden beri golden goat kullanıyorum ne cok kılolu ne az tam ayarında . Her ay doktor kontrolünde de doktorumuz aldığı kıloyu normal buluyor. Zaten içeriği en temiz mama.