Merhaba, 4.5 aylık kız bebeğim var ve birkaç haftadır kilo almıyor, çok hareketli yüz üstü halde sürekli, sadece emziriyorum mama vermiyorum, anlayamadığım şey neden kilo almıyor, ben hareketliliğine bağlıyorum ancak kayınvalidem ve eşim mama vermelisin baskısı uyguluyorlar, sizler tecrübelerinizi paylaşır mısınız?