Kalbim_21 Kızlar Yeni doğmuş kızım için bebek arabası arıyorum elinde satmak istiyen varsa paylaşabilirmi fazla pahalı olmasın deprem zedeyim kızıma o yüzden ikinci el arıyorum yardımcı olursanız sevinirim
Fatmaa645 Kalbim_21 merhaba bnde satıyorum travel sistem çok temiz kullandım 3 bine verebilirim bnmde ihtiyacım var baston bebek Arabası alacagim yoksa hediye etmek isterdim bebeginix saglikla büyüsün hyrli günler
efeninannesi4207 Kalbim_21 var bende nerede oturuyorsunuz bebek arabası 500 TL’ye verebilirim. Puseti de var o da 200 TL olur
Kuzeynepp Kalbim_21 rica ediyorum keske uyguna verseydim ama bnde baston alacagım üstüne koyma sansm yok 😔 inş uyguna bulursun.
Tombikdonerartikcokpahali Yorumlar şaka herhalde. Her araba arayan kişinin postunu okumadan mı yorum yazıp ben şu kadara satıyorum yazıyorsunuz? Fazla pahalı olmasın diyen kişiye de 9 bin liralık arabayı da önermezsin. Gider sıfırını alır Gerçekten bazen çok saçmalıyorsunuz
Kalbim_21 Tombikdonerartikcokpahali Ben bişey diyemiyorum herkesin kendine kalmış bir şey yinede teşekkür.ediyorum ne yapayım
Tombikdonerartikcokpahali biyiksiz_yorumcu bizim milletimizin bazı insanları görgüsüz. Depremzede falan umurlarında değil