26 aylık oğlum 2 ay önce tuvalet eğitimi verdik, süreçte de gayet sabırlı güzel davrandım o da çok istekliydi pozitif bi süreçti… (gece gündüz) öğrendi gayet de güzeldi her şey. 2 haftadır çiş kaçırıyor. Külodu ıslanıyor sonra anne tuvalete gidelim diyor çişim geldi diyor üstünü soyuyorum ve çiş kaçırmış.. istisnasız her çişi böyle. Kayınvalidem üşütmekten diyor annem çok zıpladığından diyoe ben de şaştım çok üzgünüm psikolojik desem anlayışlı davranıyorum neden olur bu geçer mi başına gelen var mı?