Hanımlar bebeğim 5 ay 3 günlük. Doktorumuz ek gıdaya başlayabilirsiniz dedi. 3 gün kuralı ile Yoğurt ile başladım dün verdim bugün öğlen gibi verdim. Sonra ishal oldu huysuzlandı. Sürekli gözlerini kaşımaya başladı. Eli hep yüzüne gidiyor. Gözleri kızardı. Uykusundan diye düşündüm. Daha demin altını değiştirirken iki mercimek tanesi kadar kan gördüm. Benim ne yapmam lazım? Tecrübelerinizi paylaşırsaniz çok sevinirim.