Kızlar normalde regl dönemlerim çok ağrılı geçer, cumartesi günü regl oldum ama garip şekilde hiç ağrı olmadı her şey normalken bugün sabahtan beri sadece peçeteye çok az leke geliyor onun dışında akşam üstü pede bir iki damla gelmiş başka yok ama aşırı ağrım var sabahtan beri kasıklarım ve belim kopuyor, daha önce böyle bir sorun yaşayan oldu mu? Kanamam devam eder mi acaba? Ya da bu ağrı ne zaman geçecek 🥺