Mesela kucağımdaysa ve kolumu altından tutuyorsam baskı oluyor ve arkaya doğru gidebiliyor. Kaka değil ama küçüğü sızdırıyor çoğu zaman. Ben bir beden büyük aldım. 3 ay 23 günlük 1 aydır 4 numara kullanıyoruz. Şimdi iyi.. Bez olarakta Sleepy Molfix kullandım ikiside aynı. Sleepy'ye devam..